نارنج

تموم شد رفت بعد از ۴ سال خوبی و بدی نارنج بساطشو جمع کرد و رفت.خداحافظ

نارنج

تموم شد رفت بعد از ۴ سال خوبی و بدی نارنج بساطشو جمع کرد و رفت.خداحافظ

my december

this is my december

this is my time of dieng

this is my december

this is also kill

this is my december

this is my snow cover heart

this is my december

this is me alone

and i...and i...and i.....and i....

and i give it all of way

just to have some where to go to

give it all of way

to have some one to come on to

this is my december

this is my cover snow trip

this is me pretending

this is all i mean

 

لحظه قشنگ رسیدن به تو

به نام سلام که میخنداند و میگریاند...

سلام یکی از نام های خداونده...من نمیدونستم...

اجر اجر دیوار این شهر سرگردان

نفس نفس ریه های این زمین بی سامان

دانه دانه برفهای سیاه اسمان

خاکستری کبود را برایم رقم میزند...

لحظه لحظه اثیری قرون

واژه واژه گذشته موهوم

تیک تیک ساعت دیوانه دیوار

تاک تاک فرمان طوطی وار

اخرین فرمان در این دیدار...

بر خاک سرد و کبود سر بگذار.

 

میدونم این یادداشت یک کم به قول حوال بوی مرگ میده اما اخرش هممون میمیریم دیگه نه؟منم نمیخواستم حس بدیو انتقال بدم فقط میخواستم لحظه رسیدن به خدا رو توصیف کنم امابی استعداد بودم اینجوری در اومد....ببخشید.

وصله ناجور....

انگشتانم را بر روی لب هایم فشار میدهم.

سکوت کن...

و خاموش باش بر این نا ارامی غم انگیز.

به اغوش چه کسی پناه برم؟تا برایم از ارامش اب ساکن خاطره تعریف کند؟دوست دارم از کف دستم ان قدر خون بچکد تا این صفحه را سرخ کند..

لکه سرخ در سفید کاغذ و خاکستری خطوط وصله نا جوری ست...

پس بگذار خون ان چنان بر این کاغذ بریزد تا لکه قرمز در میان خاکستری ها و سپید ها تنها نماند.

لمپنیسم و شعار

اخراجی ها....

دوستی میگفت اگر بخواهم اخراجی ها را با لیلی با من است مقایسه کنم این کمال بی انصافی در حق کمال تبریزی است اما حالا من میگویم اگر بخواهم اخراجی ها را با فیلم های اقای غریبیان و سینمای جنگ دهه ۷۰ مقایسه کنم نیز کمال بی انصافی در حق ان فیلم هاست.

اگر بخواهم اخراجی ها را در دو کلمه خلاصه کنم که اتفاقا فقط در همین دو کلمه خلاصه می شود و نه بیشتر...میگویم لمپنیسم و شعار.

دوستی که به همراهش به تماشای این فیلم نشستم بعد از ورورد هر بازیگر میگفت:ا فلانی هم خودشو با بازی در این فیلم خراب کرد؟حیایی؟دیرباز؟عبدی؟....

اخراجی ها فقط یک موج تبلیغاتی بود و بس و طیفی هم که با دیدن این فیلم به طرفداری از ان به پا خواستند...