نارنج

تموم شد رفت بعد از ۴ سال خوبی و بدی نارنج بساطشو جمع کرد و رفت.خداحافظ

نارنج

تموم شد رفت بعد از ۴ سال خوبی و بدی نارنج بساطشو جمع کرد و رفت.خداحافظ

تقدیم به فرشته کوچکی که...

مبعث به پیامبر گرامی و همه مخاطب های عزیزم مبارک!لی لی لی

 

دیشب اونجا ادم های زیادی بودن انگار همشون برای بازی کردن توی یه فیلم اومده بودن.

بازیگران:فرشته ها/عروسک های صامت/عروسک های مصوت/عروسک های رقاصه/فرشته ای که در قالب عروسکی فرو رفته بود/و من که گیر کرده بودم بین همه عروسک بودن یا فرشته بودن...

گروه کارگردانی:خدا و شیطان

دیشب اونجا یه سری فرشته بودن که به زیبایی نشسته بودن.

یه سری عروسک بودن که حرفی نمیزدن اما عین عروسک نشسته بودن تا تماشا بشن.

یه سری عروسک بودن که علاوه بر تماشا شدن حرف هم میزدن اونا وضعشون از بالایی ها بدتر بود.

یه سری عروسک بودن که کارهای اضافه بر سازمان هم میکردن اونا میرقصیدن.

و یه فرشته کوچک و زیبا اون گوشه در قالب یک عروسک صامت فرو رفته بود.

من این وسط گیر افتاده بودم از روزی که تصمیم گرفتم فرشته باشم توی همچین جایی نبودم همه از من میخواستن که یه عروسک باشم همه از من میخواستن که یه رقاصه باشم همه از من میخواستن که تو گناه حرف زدنشون شریک بشم و من گیر کرده بودم بین عروسک ها و حرفهاشون اونقدر که سرگیجه گرفتم و یهو خودمو رها کردم.

تصمیم گرفتم فرشته بمونم.

فرشته کوچکی که دیشب توی قالب عروسکی فرو رفته بودی امیدوارم خوشبخت بشی.