نارنج

تموم شد رفت بعد از ۴ سال خوبی و بدی نارنج بساطشو جمع کرد و رفت.خداحافظ

نارنج

تموم شد رفت بعد از ۴ سال خوبی و بدی نارنج بساطشو جمع کرد و رفت.خداحافظ

تست شماره ۱ ازمون سراسری:زندگی من کدام گزینه است؟

اینجا نه ابی هست برای خوردن

نه هوایی برای نفس کشیدن

و نه گوری برای مردن

در اینجا نه زمانی برای گریستن

و

نه زمانی برای خندیدن وجود ندارد.

لب ها نای خندیدن

و

بغض ها توان ترکیدن ندارند.

اینجا حتی جاذبه زمین باعث فرو ریختن اشکها نمیگردد.

و هر چیز در نطفه کشته میشود:عشق تنفر احساس و ...

اشیا نه سیاه نه سپید نه رنگی نه بی رنگ

چیزی بچیزی تعلق ندارد

خارج و داخل از زمان

بیرون و درون دنیا

جایی خیلی دور و خیلی نزدیک...

اینجا زندگی من......؟

الف)است                                ب)بود

ج)خواهد بود                             د)هر سه گزینه صحیح است.

از با من بودن نترس بیا با من بیا...هر گزینه ای را که انتخاب کردی از با من بودن نترس و از این ذهن و زندگی گم.