نارنج

تموم شد رفت بعد از ۴ سال خوبی و بدی نارنج بساطشو جمع کرد و رفت.خداحافظ

نارنج

تموم شد رفت بعد از ۴ سال خوبی و بدی نارنج بساطشو جمع کرد و رفت.خداحافظ

فکر مسموم من فکر مسموم من وای خوش به حال شماها که فکرتون مسموم نیست خوش به حالتون که عین کبک سرتونو کردید زیر برف خوش به حالتون که به هیچی فکر نمی کنید خوش به حالتون که فکرتون سیاه نیست عوضش یه عالمه رنگ نشسته روش وااااااااااااای خوش به حالتون دیگه چه جوری بگم؟ها؟من بچه ام اما ای کاش بزرگ بودم؟ای کاش بزرگ نبودم؟خوش به حالت که بزرگی خوش به حالت که اینقدر شجاعت داری که حتی موقع نوشتن کامنت اسمتم ننویسی ولی من فقط با تو نیستم با همتونم همه ادمایی که خوش به حالشونه اصلا من دلم میخواد یه عکس خون الود بذارم اینجا من عاشق خونم به قول تو من روانیم همه اینا را هم به خاطر این نوشتم که اینو ثابت کنم میدونی جای خدا تو این پست نیست جای مرگم نیست چون اینا خیلی بزرگتر از اون هستن که بخوام ازشون بگم درست وقتی که برای تویی جواب مینویسم که درکی ازشون نداری اما بدون من بچهگی هامو من سیاهیامو من روانی بودنامو من فریاد هام رو من تنفر هامو به همه رنگ ها و  بزرگی ها و شجاعت های تو ترجیح میدم.